Voedselbank opent Facebookgroep voor klanten

De Voedselbank in Purmerend heeft een Facebookgroep in het leven geroepen voor klanten van de voedselbank, ook heeft de stichting een pagina geopend voor mededelingen specifiek gericht naar de eigen klanten.

Het doel achter de groep is om de klanten van de Voedselbank, in het begin alleen van Purmerend maar later ook zeker van andere Voedselbank, met elkaar in contact te laten komen en ervaringen met elkaar uit te wisselen. Ook kunnen klanten bijvoorbeeld recepten of tips uitwisselen. “We willen de groep wel een besloten karakter meegeven”, aldus Jardo Louw die de communicatie doet “sommige mensen hebben immers liever niet dat andere mensen weten van hun situatie. Daar hebben we respect voor.”

De groep is vanaf vandaag operationeel en lidmaatschapsaanvragen kunnen via de Facebookgroep zelf gedaan worden, om te verifiëren dat je echt klant bent wordt wel even het klantnummer en de Voedselbank waarvan je klant bent gevraagd. Als de Voedselbank waarvan je klant bent niet mee kan of wil werken, kunnen wij de lidmaatschapsaanvraag helaas niet goedkeuren.

Geplaatst in nieuws, voedselbanknieuws.